Місяць
|
Тема
|
Мета:
|
Матеріали:
|
||
Вересень
|
Збір
та ознайомлення з матеріа лом
|
Розвивати естетичне
сприймання, творчу уяву та фантазію; виховувати спостережливість; вчити дітей
бережливо відноситися до природи, відбирати найкращі матеріали та правильно
їх сушити
|
Коріння, гілки, листя різних дерев, горіхові шкарлупки , жолуді, каштани,
крилатки кленові
|
||
Система тизація матеріалу
|
Вчити дітей
правилам підготовки та зберігання
природного матеріалу. Розвивати фантазію, уяву, виховувати естетичний смак.
|
||||
Старі журнали,
книжки, коробки.
|
|||||
« Щедра осінь»
«Веселий
їжачок»
|
Розвивати фантазію,
уяву, виховувати естетичний смак; вчити дітей працювати в колективі,
закріплювати навички роботи з природнім матеріалом.
Розвивати естетичне сприймання, творчу уяву та
фантазію; виховувати
спостережливість; вчити дітей ліпити їжачка комбінованим способом, передаючи
його характерні особливості; закріпити прийоми витягування, прищипування,
згинання та прикріплювання частини
виробу до тулуба (коротенькі ніжки до тулуба).
|
Листя та насіння дерев, шкарлупа з горіхів, каштани, листя з кукурудзи,
гілочки.
Пластилін,
соняшникове насіння, 3 чорних намистинки ( очі і носик)
|
|||
Жовтень
|
Змійка
готується до зими
|
Розвивати естетичне
сприймання, творчу уяву та фантазію; виховувати спостережливість; вчити дітей
виготовляти змійку комбінованим способом, передаючи її характерні
особливості;
|
Коріння, бусинки,
пластилін
|
||
«Казко вий птах»
|
Розвивати фантазію,
творчі здібності, естетичний смак; вчити дітей самостійно створювати
казкового птаха, використовуючи різноманітний матеріал.
|
Пластилін, пінопласт,
соснові шишки, кленові крилатки, клей, серветки, пензлики.
|
|||
«Скляночка
для олівців»
|
Розвивати фантазію, творчу уяву; виховувати естетичний смак; навчати
дітей творчого креативного підходу у роботі з
покидьковим матеріалом; показати дітям, що вони можуть виготовляти
корисні речі, необхідні у побуті.
|
Половинка пластикової
пляшки (1 –
|
|||
Квіти
осені
|
Розвивати фантазію,
уяву, виховувати естетичний смак; вчити дітей виготовляти панно, працювати в
колективі, закріплювати навички роботи з природнім матеріалом.
|
Солома, мушлі
|
|||
Листопад
|
Осінній
пейзаж
|
Розвивати фантазію,
уяву, виховувати естетичний смак; вчити дітей виготовляти панно, працювати в
колективі, закріплювати навички роботи з природнім матеріалом.
|
Листя з різних дерев
|
||
«Намисто
для ляльки»
|
Розвивати творчу
уяву, фантазію; виховувати естетичний смак; вчити нанизувати ягоди горобини
на нитку, протикаючи голкою, і просовуючи точно по середині ягоди.
|
Ягоди горобини, дріт,
ліска, нитки.
Глина, підкладні
дощечки, стеки, зразки українського посуду.
|
|||
«Ознайомлення
з кера
мікою»
|
Розвивати інтерес до української кераміки; виховувати естетичний смак;
ознайомити дітей із керамікою як видом ремесла, дати поняття про різні види
кераміки, про способи роботи з глиною, про гончарство взагалі та оздоблення
виробів та їх різноманітні форми; вчити бачити красу у всьому, що виготовили вмілі руки
майстрів; навчити виготовляти посуд із глини.
|
||||
Годівничка
для птахів
|
Розвивати творчу уяву
та фантазію; викликати зацікавленість у виготовленні годівничок; вчити
надрізувати картон за схемою.
Закріпити вміння користуватися повідковим матеріалом
|
Картон , мотузка,
пляшки пластмасові
|
|||
Грудень
|
Меблі
для ляльки
|
Розвивати творчість;
виховувати бажання допомагати товаришеві і здійснити колективний задум
якнайкраще; вчити дітей виконувати спільне завдання разом.
|
Сирникові коробочки,
тканина , клей
|
||
«Виготовлення
овочів та фруктів до гри
«Мага зин»
|
Розвивати естетичний смак, творчість; виховувати бажання допомагати
товаришеві і здійснити колективний задум якнайкраще; вчити дітей виконувати
спільне завдання разом, закріпити вміння ліпити овочі та фрукти, передаючи
характерні особливості натури.
|
Пластилін, підкладні дощечки, стеки, блюдця, з водою, невеликі ганчірки,
муляжі овочів та фруктів.
|
|||
«Прикра симо сукню для Зими»
«Ялинкові
прикра си» (2 тижня)
Хоровод
ялинок
|
Розвивати окомір, увагу, уяву; виховувати охайність в роботі, повагу до
народної творчості; вчити дітей вирізувати технікою української витинанки;
закріпити зрізування округлих кутів, вирізування по колу.
Розвивати творчі здібності, фантазію; виховувати естетичний смак, охайність в роботі; вчити дітей виготовляти ялинкові прикраси;
вдосконалювати навички роботи з папером; закріпити прийоми вирізування
ножицями (різання паперу по прямій лінії).
Розвивати творчу уяву та фантазію; викликати зацікавленість у
виготовленні витинанок; вчити вирізувати ялинки симетричної форми з паперу,
складеного вдвоє та в декілька разів; закріпити прийоми вирізування ножицями
(різання паперу по прямій, косій лінії, вирізування трикутників).
|
Білий папір, ножиці,
пензлі, клей, велика лялька з картону
або пап’є – маше.
|
|||
Кольоровий папір,
ножиці, клей, серветки, іграшкова ялинка.
|
|||||
Кольоровий
папір, ножиці, олівець..
|
|||||
«Сніжинки»
|
Розвивати творчу уяву та фантазію; викликати зацікавленість у
виготовленні витинанок; вчити вирізувати сніжинки симетричної форми з паперу,
складеного вдвоє та в декілька разів; закріпити прийоми вирізування ножицями
(різання паперу по прямій, косій лінії, вирізування трикутників).
|
Серветки, ножиці,
олівець.
|
|||
«Сніговики»
|
Розвивати пізнавальні процеси, естетичний смак, творчу уяву; виховувати
доброзичливість, уміння зосереджуватися і виконувати завдання із
задоволенням; вчити дітей створювати колективну сюжетну композицію; закріпити
композиційні та технічні навички.
|
Кружечки білого,
коричневого, червоного кольорів, різних діаметрів, папір для тла синього або
фіолетового кольору, клей, пензлики, серветки.
|
|||
Лютий
|
Зайченя
|
Розвивати фантазію,
творчі здібності, естетичний смак; вчити дітей створювати картину за
допомогою різаних ниток. Закріпити
навички роботи з шаблоном.
|
Нитки , ножиці, клей
|
||
«Палац
для Попелюшки»
|
Розвивати фантазію, уяву, мислення; виховувати товариськість у
колективній праці, охайність у роботі; вчити дітей склеювати із заготовок
різні геометричні фігури (куби, конуси, циліндри) та складати з них палац з
них, доводити роботу до кінця.
|
Картонні та паперові
заготовки, ножиці, клей серветки.
|
|||
Чарівна
квітка
|
Розвивати ручні уміння, окомір; виховувати в дітей охайне ставлення до речей; вчити дітей
бачити в цих чудових речах естетичну красу; викликати бажання самим
створювати гарні речі; навчити дітей вільній імпровізації, спонукати дітей для творчості.
|
Пластилін, кольорові
пір’я
|
|||
Білий папір, ножиці,
пензлі, клей, велика лялька з картону
або пап’є – маше.
|
|||||
Кольоровий картон, природні матеріали: засушені листя і квіти, стрічки,
пір’я, листівки, ґудзики.
|
|||||
Український
костюм
|
Розвивати окомір, увагу, уяву; виховувати охайність в роботі, повагу до
народної творчості; вчити дітей вирізувати технікою української витинанки;
закріпити зрізування округлих кутів, вирізування по колу.
|
||||
«Вітальна
листівка до свята 8 Березня»
|
Розвивати ручні уміння, окомір; виховувати в дітей охайне ставлення до речей; вчити дітей
використовувати на заняттях з аплікацій сучасні ужиткові вироби, бачити в цих
чудових речах естетичну красу; викликати бажання самим створювати гарні речі;
навчити дітей вільній імпровізації, сміливому пошуку поєднання кольорів та
форм; спонукати дітей для творчості.
|
||||
Підготовка
соломи для аплікації
|
Розвивати уяву, мислення; виховувати товариськість у колективній праці,
охайність у роботі; вчити дітей склеювати із заготовок різні площинні
геометричні фігури, доводити роботу до кінця.
|
Солома, папір, клей,
праска.
|
|||
Рибки
|
Розвивати фантазію, творчі здібності, естетичний смак; вчити дітей
самостійно створювати рибку, використовуючи різноманітний природній матеріал.
|
Листя, горіхові
шкарлупки
|
|||
«Жабка»
|
Розвивати окомір, дрібну моторику рук, творчу уяву; виховувати
посиднечість, уміння домовлятися, охайність; вчити аплікувати жабки,
створюючи колективну композицію; закріпити техніку виконання роботи, вміння
добирати кольори і гарно розмішувати на папері – тлі.
|
Кружечки зеленого,
жовтого, білого, коричневого, чорного кольорів різних діаметрів, папір для
тла темно-зеленого кольору.
|
|||
Квітень Березень
|
«Заклад ка для книжки»
|
Розвивати увагу, спостережливість, уміння слухати вихователя, формувати навички
самостійної роботи; виховувати інтерес до професії ткалі; ознайомити дітей із
загальними поняттями про прядиво,
нитки, тканину, ткацтво; вчити дітей скручувати закладку з двох
різнокольорових товстих ниток.
|
Види тканин, зразок
закладки, товсті нитки різних кольорів.
|
||
Писанка
«Пасхальні
звірята»
|
Розвивати патріотичні почуття
уяву, фантазію; виховувати повагу до народних традицій, викликати
бажання дарувати радість іншим людям; вчити дітей створювати аплікацію з
соломи, закріпити зрізування елементів декору з підготовленої соломи;
нагадати правила користування ножицями
Розвивати уяву, фантазію; виховувати повагу до народних традицій,
викликати бажання дарувати радість іншим дітям; вчити дітей склеювати іграшки курчаток і зайченят з паперових та
картонних заготовок; закріпити зрізування куточків округло; нагадати правила
користування ножицями.
|
Заготовки зі соломи,
ножиці, клей
|
|||
Заготовки з паперу та
картону, ножиці, клей, серветки.
|
|||||
Квочка
з курчата ми
|
Розвивати уяву, фантазію; виховувати вміння працювати злагоджено; вчити
створювати колективну композицію; закріпити прийоми вирізування ножицями
ниток та створення композиції з
них, охайного користування клеєм.
|
Різнокольорові нитки
, ножиці, клей.
|
|||
Травень
|
«Подо
рож
із чарівною ниткою»
|
Розвивати естетичний смак, творчі здібності, відчуття кольору; формувати елементи культури праці;
ознайомити дітей із новим художнім
засобом – ниткою; дати уявлення про застосування нитки.
|
Кольорові нитки,
аркуш паперу, клей, вишиванки, зразок ляльки з ниток.
|
||
Вишита
закладка для книжки
|
Розвивати увагу, спостережливість, уміння слухати вихователя, навички
самостійної роботи; виховувати інтерес до професії вишивальниці, ознайомити дітей із загальними
поняттями про вишивку, нитки; вчити
дітей вишивати закладку на картоні з двох різнокольорових ниток.
|
Кольорові нитки,
смужка картону з проколотим візерунком, голка з нитками,
|
|||
Створюємо
книгу прав дитини
|
Розвивати естетичний
смак; виховувати вміння працювати злагоджено; вчити створювати колективну
роботу; закріпити прийоми вирізування ножицями за шаблоном та охайного користування клеєм.
|
Кольоровий папір,
ножиці, клей, серветка.
|
|||
«Мій
рідний дитса
док»
(колективна аплікація)
|
Розвивати естетичний
смак; виховувати вміння працювати злагоджено; вчити створювати колективну
композицію; закріпити прийоми вирізування ножицями та охайного користування клеєм.
|
Кольоровий папір,
ножиці, клей, серветка.
|
четверг, 31 января 2019 г.
Художня праця .Cтарший дошкільний вік
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий