Місяць
|
Тема:
|
Мета:
|
|
Матеріали:
|
|
Вере
сень
|
Підставка
під
пензлики
|
Розвивати пам’ять, уяву, фантазію, творчість.
Виховувати акуратність у роботі, естетичний смак. Вдосконалювати дрібні
м’язи, рухи пальців рук. Вчити дітей виготовляти предмети із залишкового
матеріалу. Познайомити дошкільників з правилами користування ножицями, вчити
правил безпечної поведінки з ними.
|
Целулоїдні формочки від цукерок,ножиці,кольоровий
папір,клей,серветки,пензлики.
|
||
Їжачок-хитрячок
|
Розширити уявлення дітей дошкільного віку про
навколишній світ. Заохочувати дітей до створення різноманітних виробів та
іграшок,виражаючи власне бачення навколишнього світу. Вчити використовувати
за призначенням знаряддя,різноманітні природні матеріали,враховувати їх
особливості в процесі творчої діяльності.
|
Шишки з ялини,жолуді,насіння соняшника,пластилін.
|
|||
Жов
тень
|
Веселі м’ячики(створення предметів із зім’ятого
паперу)
|
Розвивати уяву,фантазію,творчість дошкільників.
Виховувати акуратність у роботі,естетичний смак. Вдосконалювати дрібні м’язи,
рухи пальців рук. Познайомити дітей з властивостями та якостями паперу,
враховувати його особливості в процесі творчої діяльності.
|
Білий папір,гуаш,пензлики,підставки,серветки,вода.
|
||
Кошик для білочки
|
Розвивати творчі здібності дошкільників.
Виховувати акуратність, старанність. Вчити дітей виготовляти предмети з
природного матеріалу. Удосконалювати вміння використовувати за призначенням
знаряддя,матеріали,враховуючи їх особливості в процесі діяльності.
|
Горіхова шкаралупа,смужки паперу,пластилін,ножиці.
|
|||
Листопад
|
Слоненя
Осінній віночок
|
Розвивати уяву, фантазію, творчість дошкільників.
Виховувати акуратність,естетичний смак,бережне відношення до продуктів
людської праці. Розширити уявлення дітей про навколишній світ. Заохочувати
дітей до створення різноманітних виробів та іграшок,використовуючи овочі.
Прищеплювати у дошкільників художньо-технічні уміння та навички.
|
Картоплина,буряк,чотири морквини,два
листки,травинка.
|
||
|
Опале листя з різних дерев.
|
||||
Смужки кольорового
паперу,пензлики,підставки,клей,серветки,ножиці
|
|||||
Гру
день
|
Ялинковий ланцюжок
|
Ознайомити з матеріалами та обладнанням для
плетіння ,зі способом плетіння віночка з листя. Заохочувати дітей виконувати
творчі завдання:добирати листя за кольором,створювати композицію чергуванням
листя різних кольорів.
Виховувати акуратність у роботі,естетичний смак.
Залучати дітей до виготовлення виробів з готових форм(смужок паперу
завдовжки6-7см і завширшки0,5-1см).Зі смужок формувати кільця з’єднанням
країв клеєм і чіпляючи одне кільце до іншого,утворюючи кольорове паперове
намисто для ялинки.
|
|||
Ялинкові прикраси
|
Зацікавлювати дітей виготовляти прості саморобки з
паперу за зразком. Закріплювати вміння обирати папір за кольором і фактурою
відповідно до задуму. Закріпити вміння аркуш прямокутного або квадратного
паперу ділити навпіл. Від лінії згину через 0,5-1см зробити надрізи,не
дорізаючи до кінця 1,5-2см.Розгорнути ліхтарик і склеїти краї. Виховувати
акуратність у роботі.
|
Аркуш кольорового
паперу,пензлики,клей,серветки,ножиці.
|
|||
Сі
чень
|
Ялинки (колективна)
|
Розвивати композиційні навички,творчі
здібності,окомір,дрібну моторику рук. Вчити аплікувати ялинки, використовуючи
техніку орігамі, та створювати сюжетну композицію. Закріпити вміння складати
кружечки навпіл,одержуючи півкулю,та складати таким чином,щоб одержати конус
і прямокутник (стовбур ялинки).
|
Кружечки білого,зеленого,коричневого кольорів
різних діаметрів;папір для тла синього кольору,клей,серветки,пензлики.
|
||
Сніжинки (витинання)
|
Розвивати творчість,фантазію. Закріпити навички
володіння ножицями,вміння акуратно складати та ділити по діагоналі аркуш
паперу,щоб вийшов трикутник - хустинка. Трикутник-хустинку ще двічі по
діагоналі поділити навпіл. Ножицями зрізати верхній кут трикутника й
заокруглити його низ. На бічних сторонах трикутника робити надрізи різної
форми на невеликій відстані один від одного.
|
Виготовлені зразки,папір квадратної
форми,ножиці,клей.
|
|||
Лю
тий
|
Диван для ляльок
Листівка для мами
|
Викликати в дітей інтерес до виготовлення різних
саморобок із залишкового матеріалу. Розвивати вміння добирати потрібний
матеріал;використовувати засвоєні на заняттях з аплікації прийоми з’єднання
частин виробів. Удосконалювати конструктивні здібності.
Заохочувати дітей до виготовлення вітальної
листівки з паперу за зразком. Закріплювати вміння обирати папір за кольором і
фактурою відповідно до задуму,вміння згинати прямокутний аркуш паперу
навпіл,прикрашати листівку аплікацією або малюнком.
|
Кубічні коробочки,кольоровий
папір,клей,пензлики,ножиці,серветки,підставки.
|
||
Картон,кольоровий
папір,ножиці,клей,серветки,підставки.
|
|||||
Кольорова тасьма.
|
|||||
Бере
зень
|
Поясок для плаття Білосніжки
|
Виховувати естетичний смак,розвивати
увагу,зосередженість. Ознайомити дітей з елементами декоративного плетіння.
Вчити добирати розцвітку тасьми,створювати узори чергуванням смужок.
Закріпити вміння плести кіску з кольорової тасьми.
|
|||
Витинанки. Рушничок.
|
Закріпити навички володіння ножицями,вміння
акуратно складати та ділити аркуш паперу по діагоналі;розвивати
творчість,фантазію. Викликати зацікавлення виготовленням витинанок.
|
|
Зразки,папір прямокутної форми,тонований папір для
фону,ножиці,клей,пензлики,серветки.
|
||
Кві
тень
|
Квочка з курчатами
|
Викликати інтерес до виготовлення іграшок з
поролону. Вчити створювати іграшки(квочку з курчатами)шляхом перев’язування
деталей нитками і розмальовування фломастерами очей,носа,рота та ін. Виховувати
акуратність у роботі,естетичний смак.
|
Поролонові смужки,ножиці,палички,кольоровий
папір,клей,серветки.
|
||
Яєчко не просте,а чарівне
|
Виховувати акуратність у роботі. Розвивати
уяву,фантазію,творчість. Викликати у дітей інтерес до виготовлення сувенірів
до свята. Вчити створювати сувеніри з яєчної шкаралупи:акуратно прикрашати
намистинками,папером.
|
Яєчна шкаралупа,намистинки,кольоровий
папір,клей,пензлики,серветки.
|
|||
Травень
|
Човник
|
Заохочувати дітей до виготовлення предметів для
ігор з водою з природного матеріалу. Вчити використовувати за призначенням
знаряддя,інструменти та різноманітні матеріали,враховувати їх особливості в
процесі творчої діяльності. Прищеплювати у дошкільників художньо-технічні
уміння та навички. Розвивати уяву,фантазію,творчість.
|
Шкаралупа горіха,папір,ножиці,палички,пластилін,,
серветки,клей.
|
||
Лопаточка для ігор з піском
|
Заохочувати дітей до створення виробів з
залишкового матеріалу. Познайомити дітей з властивостями даного
матеріалу,враховувати їх особливості в процесі творчої діяльності. Вчити правил безпечної
поведінки. Виховувати акуратність у роботі.
|
Порожні пластмасові пляшки,ножиці,скоч.
|
понедельник, 4 февраля 2019 г.
Художня праця.Средній дошкільний вік.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий