среда, 30 января 2019 г.

Перспективне планування трудової діяльності

Вид праці
Тиждень
Завдання


Вересень

Самообслуговування:
- одягання - роздягання;

- утримання в порядку одягу і взуття.








-миття рук
1,2,3,4
- удосконалення умінь самостійно одягатися, роздягатися, охайно
 складати одяг;
- навчання вмінню  стежити за
 своїм
 одягом намагатися самостійно
 усунути
недбалість та за необхідністю
 звертатися за допомогою до
 дорослих
та старших дітей

-розвивати розуміння необхідності мити руки перед прийомом їжі та після відвідування туалетної кімнати

Чергування:
- чергування по їдальні;




- чергування по групі;






- чергування в куточку природи.
1,2,3,4
- навчання трудовим навичкам за самостійним розміщення на столах
хлібниць, столових приладів тощо;

- удосконалення вміння самостійно підтримувати порядок у групі (прибирання будівельного матеріалу, іграшок);

- удосконалення вміння самостійно поливати кімнатні рослин,які потребують поливу.

Господарсько-побутова праця:
- допомогу вихователю в ремонті книг, дидактичних посібників (підклеювання книг, коробок);

- догляд за іграшками, їх миття.
1,2,3,4
- формування позитивного ставлення до праці, трудових навичок, позитивних взаємин  дитини з дорослим і
 однолітками.

-формування поняття, що у кожної речі є
своє місце
Праця в природі:
- прибирання сміття на ділянці;
- збір насіння квітів;

- колективний збір врожаю;
- збір листя;
- підмітання доріжок.

- прибирання сміття на ділянці;
- прибирання сміття на городі;
- згрібання сухих листків;
- підмітання доріжок;


- збір насіння квітів.
1,2







3,4

- виховання прагнення до праці;
- навчання вмінню розрізняти зріле і
 незріле насіння;
- навчання вмінню працювати спільно;
- навчання вмінню працювати дружно;
- виховувати працьовитість, бажання допомогти старшим.
- викликати бажання працювати в колективі;
- закріплення навичок роботи на городі;
- привчати до чистоти і порядку;
-виховувати працелюбність,
вміння самостійно розподіляти трудові
 обов’язки;
- навчання вмінню працювати дружно.


Жовтень


Самообслуговування:
- одягання - роздягання;


- утримання в порядку одягу і взуття.
1,2,3,4
- удосконалення умінь самостійно
 одягатися, роздягатися, охайно складати
одяг і віщати у шафки;
- виховувати прагнення завжди
бути акуратним, охайним.


Чергування:
- чергування по їдальні;



- чергування по групі;




- чергування в куточку
 природи.
1,2,3,4
- вправляти в умінні чергування по
 їдальні, вчити правильно розкладати
 столові прилади, прибирати після їжі серветки, хлібниці і т.д.;
- самостійне освоєння трудових навичок
 щодо підтримання порядку в груповій
кімнаті;

- удосконалення вміння самостійно
 поливати кімнатні рослини.
Господарсько-побутова праця:
- допомогу вихователю в ремонті книг, дидактичних посібників (підклеювання книг, коробок);
- догляд за іграшками, їх миття;
- допомога помічнику вихователя: протирання пилу зі стільців, столів, заміна постільної білизни та ін.
1,2,3,4
- формування позитивного ставлення до
 праці, трудових навичок,
позитивного взаємини дитини з
дорослим і однолітками, виховання


 поваги до праці та людей праці.


Праця в природі:
- прибирання території;
- прибирання осіннього листя;
- прибирання сміття на ділянці;
- збирання насіння дерев;
- зібрати пісок у пісочниці.
- збір сміття на ділянці;
- згрібання опалого листя;
- підмітання доріжок;
- збір листя для гербарію.
1,2







3,4
- привчати працювати спільно, домагатися виконання завдання спільними зусиллями;
- виховувати бажання працювати;
- виховувати бажання працювати разом;
- залучати дітей до збору насіння і закріплювати назви дерев;
- прищеплювати любов до праці в колективі.
- формувати вміння працювати підгрупою;
- привчати працювати в колективі, надавати допомогу дорослим;
- виховувати працелюбність;
- навчання вмінню працювати дружно.

Листопад

Самообслуговування:
- одягання - роздягання;
- утримання в порядку одягу і взуття.
1,2,3,4
- удосконалення умінь самостійно одягатися, роздягатися, охайно складати одяг і
 віщати у шафки;
- виховувати прагнення завжди бути акуратним, охайним.
Чергування:
- чергування по їдальні;



1,2,3,4
- закріплювати вміння готуватися до чергування по їдальні, правильно
 накривати на стіл і прибирати зі столу
. Вчити відносити чашки, тримаючи за ручку, на окремий стіл;
- удосконалення вміння самостійно підтримувати порядок у групі (прибирання будівельного матеріалу, іграшок);
- залучання дітей до посадки та
 догляду за кімнатними рослинами, закріплення назви інвентаря, необхідного
для догляду за рослинами
- чергування по групі;

- чергування в куточку природи.
Господарсько-побутова праця:
- допомога вихователю в ремонті книг, дидактичних посібників (підклеювання книг, коробок);
- догляд за іграшками, їх миття;
- допомога співробітникам дитячого садка: протирання пилу зі стільців, столів, заміна постільної білизни та ін.
1,2,3,4
- формування позитивного ставлення до
праці, трудових навичок, позитивних
 взаємин дитини з дорослим і однолітками, виховання поваги до праці та людей праці.


- підвішування годівниць;
- прибирання ділянки сухих гілочок;
- збір камінчиків на ділянці;
- годування пташок в годівниці;
- збір дрібного сміття.
- збір сміття на ділянці в певне місце;

 - збирання опалого листя;

- згрібання опалого листя;

- збір сміття з ділянки .
1,2





3,4
 
- виховувати бажання піклуватися про птахів;
- спонукати працювати в колективі;
- формувати вміння помічати чистоту на ділянці;
- виховувати бажання піклуватися про птахів;
- формувати вміння працювати спільно.
- виховувати почуття взаємодопомоги;
- вчити доводити розпочату справу до кінця;
- виховувати бажання працювати;


- формувати вміння збирати сміття в
 певне місце.
Грудень

Самообслуговування:
- одягання - роздягання;


- утримання в порядку одягу і
 взуття.
1,2,3,4
- удосконалення умінь самостійно одягатися, роздягатися, охайно складати одяг і мовлення; вчити просушувати мокрий після
прогулянки одяг;
- вчити самостійно чи з допомогою
 дорослого приводити в порядок
зовнішній вигляд: підтягнути колготи та шкарпетки, заправити сорочку і т.д.
Чергування:
- чергування по їдальні;
- чергування по групі;




- чергування в куточку природи.
1,2,3,4
- закріплення вміння правильно
 розкладати столові прилади, класти
 ложку і вилку праворуч від тарілки,
 ставити чашку на блюдце ручкою вправо;
- удосконалення вміння
самостійно підтримувати порядок у групі;
- удосконалення вміння самостійно доглядати за кімнатними рослинами та тваринами.


Господарсько-побутова праця:
- допомогу вихователю в ремонті книг, дидактичних посібників (підклеювання книг, коробок);
- догляд за іграшками, їх миття;
- допомога співробітникам дитячого садка: протирання пилу зі стільців, столів, заміна постільної білизни та ін.
1,2,3,4
- формування позитивного ставлення до праці, трудових навичок, позитивного взаємини дитини з дорослим і однолітками, виховання поваги до праці і людей праці; навчання виконанню індивідуальних і колективних доручень; формування вміння
 розподіляти роботу за допомогою
 вихователя.


Праця в природі:
- очищення ділянки від снігу;
- розчищення доріжок від снігу;
- розчищення снігу з лавок;

- розчищення від снігу доріжки, що веде до годівниці;

- годування пташок в годівниці.

- збір снігу для будівництва;
- розчищення доріжки після снігопаду;


- споруда снігової гірки.
1,2






3,4
- виховувати бажання
колективно упорядковувати свою ділянку;
- виховувати працелюбність;
- виховувати бажання допомогти дорослим;

- вчити правильно користуватися
мітлою, доводити розпочату справу до
 кінця;
- виховувати бажання піклуватися про
 птахів.
- вчити працювати спільно;
- закріплювати вміння працювати разом, радіти результатам своєї праці;
-вчити працювати спільно, отримувати радість від виконаної праці і його результату;

- виховувати любов до праці та дружні взаємини.
Січень


Самообслуговування:
- одягання - роздягання;

- утримання в порядку одягу і взуття.
3,4
- удосконалення умінь самостійно
одягатися, роздягатися, охайно складати
 одяг і мовлення; вчити просушувати
 мокрий після прогулянки одяг;
- вчити самостійно чи з допомогою
 дорослого підтримувати одяг у порядку

Чергування:
- чергування по їдальні;



- чергування по групі;
- чергування в куточку природи;

- чергування по підготовці матеріалів до заняття.
3,4
- вчити чергувати по їдальні,
 акуратно і швидко готувати столи до
 обіду, прибирати посуд; допомагати
один одному;
- удосконалення вміння
самостійно підтримувати порядок у групі;
- удосконалення вміння самостійно
 доглядати за кімнатними рослинами;
- вчити готувати матеріал до занять з
ліплення: розкладати дошки, стеки,
 пластилін під керівництвом дорослого.

Господарсько-побутова праця:
- допомогу вихователю в ремонті книг, дидактичних посібників (підклеювання книг, коробок);
- догляд за іграшками, їх миття;
- прання лялькового одягу;
- допомога співробітникам дитячого садка: протирання пилу зі стільців, столів, заміна постільної білизни та ін.
3,4
- формування позитивного ставлення до
 праці, трудових навичок,
позитивного взаємини дитини з
дорослим і однолітками, виховання
 поваги до праці і людей праці;
навчання виконанню індивідуальних і колективних доручень; формування
вміння розподіляти роботу з
допомогою вихователя.

Праця в природі:
- споруда з снігу їдальні для птахів;
- посипання слизьких доріжок піском;


- споруда сніжної гірки;




- годування пташок в годівниці;
- згрібання снігу у визначене місце для будівель.
3,4

- вчити працювати спільно, дружно,
 приходити на допомогу товаришеві;
- виховувати дбайливе ставлення до
друзів і дорослих;
- вчити збирати сніг у купу і утрамбувати
 його лопатками;



- виховувати бажання піклуватися про птахів;
- вчити виконувати завдання добре;
виховувати позитивне ставлення до праці.


Лютий

Самообслуговування:
- одягання - роздягання;


- утримання в порядку одягу і взуття.
1,2,3,4
- удосконалення умінь самостійно одягатися, роздягатися, охайно складати одяг і мовлення; вчити просушувати мокрий після прогулянки одяг;
- вчити самостійно чи з допомогою дорослого підтримувати одяг у порядку.


Чергування:
- чергування по їдальні;
- чергування по групі;

- чергування в куточку природи;



- чергування по підготовці матеріалів до заняття.
1,2,3,4

- закріплення навичок чергування по їдальні;
- удосконалення вміння самостійно підтримувати порядок у групі;
- удосконалення вміння самостійно доглядати за кімнатними рослинами;


- закріпити навички підготовки матеріалів до занять з ліплення; вчити готувати матеріал до занять з малювання: розкладати олівці, фарби, пензлики і т.д.


Господарсько-побутова праця:
- допомога вихователю в ремонті книг, дидактичних посібників (підклеювання книг, коробок);
- догляд за іграшками, їх миття;
- прання лялькового одягу;
- участь у посадці квітів, в посіві насіння в куточку природи;
- допомога співробітникам дитячого садка: протирання пилу зі стільців, столів, заміна постільної білизни та ін.
1,2,3,4
- формування позитивного ставлення до
 праці, трудових навичок,
позитивного взаємини дитини з
 дорослим і однолітками, виховання
 поваги до праці і людей праці;
 навчання виконанню індивідуальних і колективних доручень; формування
 вміння розподіляти роботу з
 допомогою вихователя.

Праця в природі:
- згрібання снігу у визначене місце для будівель;
- розчищення годівниць від снігу, годівля птахів;
- розчищення доріжок від снігу;
- споруда з снігу їдальні для птахів;
- закріплення на гілках дерев саморобних годівниць.
- розчищення доріжок від снігу;
- посипання слизьких доріжок піском;
1,2








3,4

- вчити виконувати завдання добре;виховувати позитивне ставлення до праці;
- виховувати позитивне ставлення до праці;

- виховувати позитивне ставлення до праці;
- вчити працювати спільно, дружно, приходити на допомогу товаришеві;
- залучати дітей до підгодівлі зимуючих птахів.
- виховувати позитивне ставлення до праці;
- виховувати дбайливе ставлення до друзів і дорослим;
- привчати до праці, надавати допомогу дорослим;
- залучати дітей до підгодівлі зимуючих птахів;
- вчити виконувати завдання добре;виховувати позитивне ставлення до праці.
- згрібання снігу навколо дерев;
- годування пташок в годівниці;
- згрібання снігу у визначене місце для будівель.
Березень

Самообслуговування:
- одягання - роздягання;
- утримання в порядку одягу і взуття.
1,2,3,4
- вчити помічати непорядок в одязі, стежити за своїм зовнішнім виглядом, підтримувати порядок у своїй шафі;
- вчити чистити одяг з допомогою дорослого.


Чергування:
- чергування по їдальні;
- чергування по групі;

- чергування в куточку природи;


- чергування по підготовці матеріалів до заняття.
1,2,3,4

- закріплення навичок чергування по їдальні;
- удосконалення вміння самостійно підтримувати порядок у групі;
- удосконалення вміння самостійно доглядати за кімнатними рослинами;

- вчити готувати воду до занять з
малювання, працювати акуратно,
вихователю готувати матеріали на
заняття з аплікації: розкладати пензлики
для клею, підноси для паперу.

Господарсько-побутова праця:
- допомогу вихователю в ремонті книг, дидактичних посібників (підклеювання книг, коробок);
- догляд за іграшками, їх миття;
- прання лялькового одягу;
- участь у посадці квітів, в посіві насіння в куточку природи;
- допомога співробітникам дитячого садка: протирання пилу зі стільців, столів, заміна постільної білизни та ін
-застілання ліжка після сну.
1,2,3,4
- формування позитивного ставлення до праці, трудових навичок, позитивного взаємини дитини з дорослим і однолітками, виховання поваги до праці і людей праці; навчання виконанню індивідуальних і колективних доручень; формування вміння розподіляти роботу з допомогою вихователя.


Праця в природі:
- дооллективная очищення ділянки від залишків снігу та сміття;
- дооллективная очищення ділянки від залишків снігу та сміття;
- збір на ділянці сухого листя;
- годування пташок в годівниці;
- прибирання сміття на ділянці.
-обробляння піску в пісочниці;
- збір на ділянці сухих гілок;
- допомога дорослим у посадці дерев;
- допомога дорослим у скопуванні городу;

- годування пташок в годівниці.
1,2






3,4

- викликати бажання працювати у колективі, доводити розпочату справу до кінця;
- привчати до чистоти і порядку;
- привчати до чистоти і порядку;

- виховувати дбайливе ставлення до птахів;
- виховувати почуття відповідальності.
- виховувати позитивне ставлення до праці;
- викликати бажання працювати в колективі;
- показати приклад шанобливого ставлення до праці і природи;
- виховувати позитивне ставлення до праці;

- виховувати дбайливе ставлення до птахів.


Квітень

Самообслуговування:
- одягання - роздягання;

- утримання в порядку одягу і взуття.
1,2,3,4
- удосконалення умінь самостійно одягатися, роздягатися, охайно складати одяг і мовлення;

вчити просушувати мокрий після
прогулянки одяг;
- вчити самостійно чи з допомогою дорослого підтримувати одяг у порядку.

Чергування:
- чергування по їдальні;
- чергування по групі;

- чергування в куточку природи;
- чергування по підготовці матеріалів до заняття.
1,2,3,4

- закріплення навичок чергування по їдальні;
- закріплення вміння самостійно підтримувати порядок у групі;
- закріплення вміння самостійно доглядати за кімнатними рослинами;
- закріплення навичок з підготовки матеріалів до занять.

Господарсько-побутова праця:
- допомогу вихователю в ремонті книг, дидактичних посібників (підклеювання книг, коробок);
- догляд за іграшками, їх миття;
- прання лялькового одягу;
- участь у посадці квітів, в посіві насіння в куточку природи;
- допомога співробітникам дитячого садка: протирання пилу зі стільців, столів, заміна постільної білизни та ін.
1,2,3,4
- формування позитивного ставлення до праці, трудових навичок, позитивного взаємини дитини з дорослим і однолітками, виховання поваги до праці і людей праці; навчання виконанню індивідуальних і колективних доручень; формування вміння розподіляти роботу з допомогою вихователя.


Праця в природі:
- наведення порядку на ділянці;
- підмітання доріжок;
- розчищення доріжок від сміття;
- збір сміття на ділянці;
- збір на ділянці сухих гілок.
- посипання доріжок піском (на городі);

- допомога дорослим у посадці городу;
- підмітання доріжок;
- збір сміття на ділянці;
- допомога дорослим у посадці квітів на клумбі.
1,2




3,4

- удосконалювати трудові навички;
- виховувати бажання працювати;
- вчити працювати лопаткою;
- виховувати бажання працювати разом;
- викликати бажання працювати в колективі.
- вчити хлопчиків поважати дівчаток, виконувати тяжчу роботу (носити відра з піском).
- показати приклад шанобливого ставлення до праці;
- виховувати бажання працювати;
- виховувати бажання працювати разом;
- - виховувати позитивне ставлення до праці.

Травень

Самообслуговування:
- одягання - роздягання;
- утримання в порядку одягу і взуття.
1,2,3,4
- закріплення навичок самообслуговування;

- закріплення навичок самостійної підтримки акуратного зовнішнього вигляду.

Чергування:
- чергування по їдальні;
- чергування по групі;

- чергування в куточку природи;
- чергування по підготовці матеріалів до заняття.
1,2,3,4

- закріплення навичок чергування по їдальні;
- закріплення вміння самостійно підтримувати порядок у групі;
- закріплення вміння самостійно доглядати за кімнатними рослинами;
- закріплення навичок з підготовки матеріалів до занять.

Господарсько-побутова праця:
- допомогу вихователю в ремонті книг, дидактичних посібників (підклеювання книг, коробок);
- догляд за іграшками, їх миття;
- прання лялькового одягу;
- участь у посадці квітів, в посіві насіння в куточку природи;
- допомога співробітникам дитячого садка: протирання пилу зі стільців, столів, заміна постільної білизни та ін.
1,2,3,4
- формування позитивного ставлення до праці, трудових навичок, позитивного взаємини дитини з дорослим і однолітками, виховання поваги до праці і людей праці; навчання виконанню індивідуальних і колективних доручень; формування вміння розподіляти роботу з допомогою вихователя.


Праця в природі:
- прибирання території;
- робота на городі;
- підмітання доріжок;
- збір сміття на ділянці;
-обробляння піску в пісочниці.
- колективна праця на ділянці по прибиранню території;
- робота на клумбах;
- робота на городі;
- підмітання доріжок;
- збір сміття на ділянці.
1,2





3,4

- виховувати працелюбність;
- закріплювати знання про зростання і розвитку рослин;
- виховувати бажання працювати;
- виховувати бажання працювати разом;
- виховувати позитивне ставлення до праці.
- вчити працювати спільно;
- формувати бажання працювати;
- закріплювати знання про зростання і розвитку рослин;
- виховувати бажання працювати;
- виховувати бажання трудитися спільно.












Комментариев нет:

Отправить комментарий