Вид праці
|
Тиждень
|
Завдання
|
|
||||||
Вересень
|
|||||||||
Самообслуговування:
- одягання - роздягання;
- утримання в порядку одягу і взуття.
-миття рук
|
1,2,3,4
|
- удосконалення умінь самостійно
одягатися, роздягатися, охайно
складати одяг;
- навчання вмінню стежити за
своїм
одягом намагатися самостійно
усунути
недбалість та за необхідністю
звертатися за допомогою до
дорослих
та старших дітей
-розвивати
розуміння необхідності мити руки перед прийомом їжі та після відвідування
туалетної кімнати
|
|||||||
Чергування:
- чергування по їдальні;
- чергування по групі;
- чергування в куточку природи.
|
1,2,3,4
|
- навчання трудовим навичкам за
самостійним розміщення на столах
хлібниць, столових приладів тощо;
- удосконалення вміння самостійно
підтримувати порядок у групі (прибирання будівельного матеріалу, іграшок);
- удосконалення вміння самостійно
поливати кімнатні рослин,які
потребують поливу.
|
|||||||
Господарсько-побутова праця:
- допомогу вихователю в ремонті книг,
дидактичних посібників (підклеювання книг, коробок);
- догляд за іграшками, їх миття.
|
1,2,3,4
|
- формування позитивного ставлення до
праці, трудових навичок, позитивних взаємин дитини з дорослим і
однолітками.
-формування
поняття, що у кожної речі є
своє місце
|
|||||||
Праця в природі:
- прибирання сміття на ділянці;
- збір насіння квітів;
- колективний збір врожаю;
- збір листя;
- підмітання доріжок.
- прибирання сміття на ділянці;
- прибирання сміття на городі;
- згрібання сухих листків;
- підмітання доріжок;
- збір насіння квітів.
|
1,2
3,4
|
- виховання прагнення до праці;
- навчання вмінню розрізняти зріле і
незріле насіння;
- навчання вмінню працювати спільно;
- навчання вмінню працювати дружно;
- виховувати працьовитість, бажання
допомогти старшим.
- викликати бажання працювати в
колективі;
- закріплення навичок роботи на городі;
- привчати до чистоти і порядку;
-виховувати працелюбність,
вміння самостійно
розподіляти трудові
обов’язки;
- навчання вмінню працювати дружно.
|
|
||||||
Жовтень
|
|
||||||||
Самообслуговування:
- одягання - роздягання;
- утримання в порядку одягу і взуття.
|
1,2,3,4
|
- удосконалення умінь самостійно
одягатися, роздягатися, охайно складати
одяг і віщати у шафки;
- виховувати прагнення завжди
бути акуратним, охайним.
|
|
||||||
Чергування:
- чергування по їдальні;
- чергування по групі;
- чергування в куточку
природи.
|
1,2,3,4
|
- вправляти в умінні чергування по
їдальні, вчити правильно розкладати
столові прилади, прибирати після їжі
серветки, хлібниці і т.д.;
- самостійне освоєння трудових навичок
щодо підтримання порядку в груповій
кімнаті;
- удосконалення вміння самостійно
поливати кімнатні рослини.
|
|||||||
Господарсько-побутова праця:
- допомогу вихователю в ремонті книг,
дидактичних посібників (підклеювання книг, коробок);
- догляд за іграшками, їх миття;
- допомога помічнику вихователя: протирання пилу зі стільців, столів, заміна постільної білизни та ін.
|
1,2,3,4
|
- формування позитивного ставлення до
праці, трудових навичок,
позитивного взаємини дитини з
дорослим і однолітками, виховання
поваги до праці та людей праці.
|
|
||||||
Праця в природі:
- прибирання території;
- прибирання осіннього листя;
- прибирання сміття на ділянці;
- збирання насіння дерев;
- зібрати пісок у пісочниці.
- збір сміття на ділянці;
- згрібання опалого листя;
- підмітання доріжок;
- збір листя для гербарію.
|
1,2
3,4
|
- привчати працювати спільно, домагатися виконання завдання спільними
зусиллями;
- виховувати бажання працювати;
- виховувати бажання працювати разом;
- залучати дітей до збору насіння і закріплювати назви дерев;
- прищеплювати любов до праці в колективі.
- формувати вміння працювати підгрупою;
- привчати працювати в колективі, надавати допомогу дорослим;
- виховувати працелюбність;
- навчання вмінню працювати дружно.
|
|||||||
Листопад
|
|||||||||
Самообслуговування:
- одягання - роздягання;
- утримання в порядку одягу і взуття.
|
1,2,3,4
|
- удосконалення умінь самостійно
одягатися, роздягатися, охайно складати одяг і
віщати у шафки;
- виховувати прагнення завжди бути
акуратним, охайним.
|
|||||||
Чергування:
- чергування по їдальні;
|
1,2,3,4
|
- закріплювати вміння готуватися до чергування
по їдальні, правильно
накривати на стіл і прибирати зі столу
. Вчити відносити чашки, тримаючи за
ручку, на окремий стіл;
- удосконалення вміння самостійно
підтримувати порядок у групі (прибирання будівельного матеріалу, іграшок);
- залучання дітей до посадки та
догляду за кімнатними рослинами, закріплення назви інвентаря, необхідного
для догляду за
рослинами
|
|||||||
- чергування по групі;
- чергування в куточку природи.
|
|||||||||
Господарсько-побутова праця:
- допомога вихователю в ремонті книг,
дидактичних посібників (підклеювання книг, коробок);
- догляд за іграшками, їх миття;
- допомога співробітникам дитячого
садка: протирання пилу зі стільців, столів, заміна постільної білизни та ін.
|
1,2,3,4
|
- формування позитивного ставлення до
праці, трудових навичок, позитивних
взаємин дитини з дорослим і однолітками,
виховання поваги до праці та людей праці.
|
|
||||||
- підвішування годівниць;
- прибирання ділянки сухих гілочок;
- збір камінчиків на ділянці;
- годування пташок в годівниці;
- збір дрібного сміття.
- збір сміття на ділянці в певне місце;
- збирання опалого листя;
- згрібання опалого листя;
- збір сміття з ділянки .
|
1,2
3,4
|
- виховувати бажання піклуватися про птахів;
- спонукати працювати в колективі;
- формувати вміння помічати чистоту на ділянці;
- виховувати бажання піклуватися про птахів;
- формувати вміння працювати спільно.
- виховувати почуття взаємодопомоги;
- вчити доводити розпочату справу до кінця;
- виховувати бажання працювати;
|
|||||||
|
|||||||||
- формувати вміння збирати сміття в
певне місце.
|
|||||||||
Грудень
|
|||||||||
Самообслуговування:
- одягання - роздягання;
- утримання в порядку одягу і
взуття.
|
1,2,3,4
|
- удосконалення умінь самостійно
одягатися, роздягатися, охайно складати одяг і мовлення; вчити просушувати
мокрий після
прогулянки одяг;
- вчити самостійно чи з допомогою
дорослого приводити в порядок
зовнішній вигляд: підтягнути колготи та
шкарпетки, заправити сорочку і т.д.
|
|||||||
Чергування:
- чергування по їдальні;
- чергування по групі;
- чергування в куточку природи.
|
1,2,3,4
|
- закріплення вміння правильно
розкладати столові прилади, класти
ложку і вилку праворуч від тарілки,
ставити чашку на блюдце ручкою вправо;
- удосконалення вміння
самостійно підтримувати порядок у групі;
- удосконалення вміння самостійно
доглядати за кімнатними рослинами
та тваринами.
|
|
||||||
Господарсько-побутова праця:
- допомогу вихователю в ремонті книг,
дидактичних посібників (підклеювання книг, коробок);
- догляд за іграшками, їх миття;
- допомога співробітникам дитячого
садка: протирання пилу зі стільців, столів, заміна постільної білизни та ін.
|
1,2,3,4
|
- формування позитивного ставлення до
праці, трудових навичок, позитивного взаємини дитини з дорослим і
однолітками, виховання поваги до праці і людей праці; навчання виконанню
індивідуальних і колективних доручень; формування вміння
розподіляти роботу за допомогою
вихователя.
|
|
||||||
Праця в природі:
- очищення ділянки від снігу;
- розчищення доріжок від снігу;
- розчищення снігу з лавок;
- розчищення від
снігу доріжки, що веде до годівниці;
- годування пташок в
годівниці.
- збір снігу для
будівництва;
- розчищення доріжки
після снігопаду;
- споруда снігової
гірки.
|
1,2
3,4
|
- виховувати бажання
колективно упорядковувати свою ділянку;
- виховувати працелюбність;
- виховувати бажання допомогти дорослим;
- вчити правильно користуватися
мітлою, доводити розпочату справу до
кінця;
- виховувати бажання піклуватися про
птахів.
- вчити працювати спільно;
- закріплювати вміння працювати разом, радіти результатам своєї праці;
-вчити працювати спільно, отримувати
радість від виконаної праці і його результату;
- виховувати любов до праці та дружні взаємини.
|
|||||||
Січень
|
|
||||||||
Самообслуговування:
- одягання - роздягання;
- утримання в порядку одягу і взуття.
|
3,4
|
- удосконалення умінь самостійно
одягатися, роздягатися, охайно складати
одяг і мовлення; вчити просушувати
мокрий після прогулянки одяг;
- вчити самостійно чи з допомогою
дорослого підтримувати одяг у порядку
|
|||||||
Чергування:
- чергування по їдальні;
- чергування по групі;
- чергування в куточку природи;
- чергування по підготовці матеріалів до
заняття.
|
3,4
|
- вчити чергувати по їдальні,
акуратно і швидко готувати столи до
обіду, прибирати посуд; допомагати
один одному;
- удосконалення вміння
самостійно підтримувати порядок у групі;
- удосконалення вміння самостійно
доглядати за кімнатними рослинами;
- вчити готувати матеріал до занять з
ліплення: розкладати дошки, стеки,
пластилін під керівництвом дорослого.
|
|||||||
Господарсько-побутова праця:
- допомогу вихователю в ремонті книг,
дидактичних посібників (підклеювання книг, коробок);
- догляд за іграшками, їх миття;
- прання лялькового одягу;
- допомога співробітникам дитячого
садка: протирання пилу зі стільців, столів, заміна постільної білизни та ін.
|
3,4
|
- формування позитивного ставлення до
праці, трудових навичок,
позитивного
взаємини дитини з
дорослим і
однолітками, виховання
поваги до праці і людей праці;
навчання виконанню
індивідуальних і колективних доручень; формування
вміння розподіляти
роботу з
допомогою
вихователя.
|
|||||||
Праця в природі:
- споруда
з снігу їдальні для птахів;
- посипання
слизьких доріжок піском;
- споруда сніжної
гірки;
- годування
пташок в годівниці;
- згрібання
снігу у визначене місце для будівель.
|
3,4
|
- вчити
працювати спільно, дружно,
приходити на допомогу товаришеві;
- виховувати
дбайливе ставлення до
друзів і дорослих;
- вчити збирати
сніг у купу і утрамбувати
його лопатками;
- виховувати
бажання піклуватися про птахів;
- вчити виконувати
завдання добре;
виховувати
позитивне ставлення до праці.
|
|
||||||
Лютий
|
|||||||||
Самообслуговування:
- одягання - роздягання;
- утримання в порядку одягу і взуття.
|
1,2,3,4
|
- удосконалення умінь самостійно
одягатися, роздягатися, охайно складати одяг і мовлення; вчити просушувати
мокрий після прогулянки одяг;
- вчити самостійно чи з допомогою
дорослого підтримувати одяг у порядку.
|
|
||||||
Чергування:
- чергування по їдальні;
- чергування по групі;
- чергування в куточку природи;
- чергування по підготовці матеріалів до
заняття.
|
1,2,3,4
|
- закріплення навичок чергування по
їдальні;
- удосконалення вміння самостійно
підтримувати порядок у групі;
- удосконалення вміння самостійно
доглядати за кімнатними рослинами;
- закріпити навички підготовки
матеріалів до занять з ліплення; вчити готувати матеріал до занять з
малювання: розкладати олівці, фарби, пензлики і т.д.
|
|
||||||
Господарсько-побутова праця:
- допомога вихователю в ремонті книг, дидактичних
посібників (підклеювання книг, коробок);
- догляд за іграшками, їх миття;
- прання лялькового одягу;
- участь у посадці квітів, в посіві
насіння в куточку природи;
- допомога співробітникам дитячого
садка: протирання пилу зі стільців, столів, заміна постільної білизни та ін.
|
1,2,3,4
|
- формування позитивного ставлення до
праці, трудових навичок,
позитивного
взаємини дитини з
дорослим і однолітками, виховання
поваги до праці і людей праці;
навчання виконанню індивідуальних і
колективних доручень; формування
вміння розподіляти роботу з
допомогою вихователя.
|
|||||||
Праця в природі:
- згрібання снігу у визначене місце для будівель;
- розчищення годівниць від снігу, годівля птахів;
- розчищення доріжок від снігу;
- споруда з снігу їдальні для птахів;
- закріплення на гілках дерев саморобних
годівниць.
- розчищення доріжок від снігу;
- посипання слизьких доріжок піском;
|
1,2
3,4
|
- вчити виконувати завдання добре;виховувати позитивне ставлення до праці;
- виховувати позитивне ставлення до праці;
- виховувати позитивне ставлення до
праці;
- вчити працювати спільно, дружно,
приходити на допомогу товаришеві;
- залучати дітей до підгодівлі зимуючих птахів.
- виховувати позитивне ставлення до
праці;
- виховувати дбайливе ставлення до друзів і дорослим;
- привчати до праці, надавати допомогу дорослим;
- залучати дітей до підгодівлі зимуючих
птахів;
- вчити виконувати завдання добре;виховувати позитивне ставлення до праці.
|
|||||||
- згрібання снігу навколо дерев;
- годування пташок в годівниці;
- згрібання снігу у визначене місце для будівель.
|
|||||||||
Березень
|
|||||||||
Самообслуговування:
- одягання - роздягання;
- утримання в порядку одягу і взуття.
|
1,2,3,4
|
- вчити помічати непорядок в одязі, стежити
за своїм зовнішнім виглядом, підтримувати порядок у своїй шафі;
- вчити чистити одяг з допомогою дорослого.
|
|
||||||
Чергування:
- чергування по їдальні;
- чергування по групі;
- чергування в куточку природи;
- чергування по підготовці матеріалів до
заняття.
|
1,2,3,4
|
- закріплення навичок чергування по
їдальні;
- удосконалення вміння самостійно
підтримувати порядок у групі;
- удосконалення вміння самостійно
доглядати за кімнатними рослинами;
- вчити готувати воду до занять з
малювання, працювати акуратно,
вихователю готувати матеріали на
заняття з аплікації: розкладати пензлики
для клею, підноси для паперу.
|
|||||||
Господарсько-побутова праця:
- допомогу вихователю в ремонті книг,
дидактичних посібників (підклеювання книг, коробок);
- догляд за іграшками, їх миття;
- прання лялькового одягу;
- участь у посадці квітів, в посіві
насіння в куточку природи;
- допомога співробітникам дитячого
садка: протирання пилу зі стільців, столів, заміна постільної білизни та ін
-застілання ліжка
після сну.
|
1,2,3,4
|
- формування позитивного ставлення до
праці, трудових навичок, позитивного взаємини дитини з дорослим і
однолітками, виховання поваги до праці і людей праці; навчання виконанню
індивідуальних і колективних доручень; формування вміння розподіляти роботу з
допомогою вихователя.
|
|
||||||
Праця в природі:
- дооллективная очищення ділянки від
залишків снігу та сміття;
- дооллективная очищення ділянки від
залишків снігу та сміття;
- збір на ділянці сухого листя;
- годування пташок в годівниці;
- прибирання сміття на ділянці.
-обробляння піску в пісочниці;
- збір на ділянці сухих гілок;
- допомога дорослим у посадці дерев;
- допомога дорослим у скопуванні городу;
- годування пташок в годівниці.
|
1,2
3,4
|
- викликати бажання працювати у колективі, доводити розпочату справу до
кінця;
- привчати до чистоти і порядку;
- привчати до чистоти і порядку;
- виховувати
дбайливе ставлення до птахів;
- виховувати почуття відповідальності.
- виховувати позитивне ставлення до
праці;
- викликати бажання працювати в
колективі;
- показати приклад шанобливого ставлення до праці і природи;
- виховувати позитивне ставлення до
праці;
- виховувати дбайливе ставлення до
птахів.
|
|
||||||
Квітень
|
|||||||||
Самообслуговування:
- одягання - роздягання;
- утримання в порядку одягу і взуття.
|
1,2,3,4
|
- удосконалення умінь самостійно
одягатися, роздягатися, охайно складати одяг і мовлення;
вчити просушувати мокрий після
прогулянки одяг;
- вчити самостійно чи з допомогою дорослого
підтримувати одяг у порядку.
|
|||||||
Чергування:
- чергування по їдальні;
- чергування по групі;
- чергування в куточку природи;
- чергування по підготовці матеріалів до
заняття.
|
1,2,3,4
|
- закріплення навичок чергування по
їдальні;
- закріплення вміння самостійно
підтримувати порядок у групі;
- закріплення вміння самостійно
доглядати за кімнатними рослинами;
- закріплення навичок з підготовки
матеріалів до занять.
|
|||||||
Господарсько-побутова праця:
- допомогу вихователю в ремонті книг,
дидактичних посібників (підклеювання книг, коробок);
- догляд за іграшками, їх миття;
- прання лялькового одягу;
- участь у посадці квітів, в посіві
насіння в куточку природи;
- допомога співробітникам дитячого
садка: протирання пилу зі стільців, столів, заміна постільної білизни та ін.
|
1,2,3,4
|
- формування позитивного ставлення до
праці, трудових навичок, позитивного взаємини дитини з дорослим і
однолітками, виховання поваги до праці і людей праці; навчання виконанню
індивідуальних і колективних доручень; формування вміння розподіляти роботу з
допомогою вихователя.
|
|
||||||
Праця в природі:
- наведення порядку на ділянці;
- підмітання доріжок;
- розчищення доріжок від сміття;
- збір сміття на ділянці;
- збір на ділянці сухих гілок.
- посипання доріжок піском (на городі);
- допомога дорослим у посадці городу;
- підмітання доріжок;
- збір сміття на ділянці;
- допомога дорослим у посадці квітів на
клумбі.
|
1,2
3,4
|
- удосконалювати трудові навички;
- виховувати бажання працювати;
- вчити працювати лопаткою;
- виховувати бажання працювати разом;
- викликати бажання працювати в
колективі.
- вчити хлопчиків поважати дівчаток, виконувати тяжчу роботу (носити відра
з піском).
- показати приклад шанобливого ставлення до праці;
- виховувати бажання працювати;
- виховувати бажання працювати разом;
- - виховувати позитивне ставлення до праці.
|
|||||||
Травень
|
|||||||||
Самообслуговування:
- одягання - роздягання;
- утримання в порядку одягу і взуття.
|
1,2,3,4
|
- закріплення навичок
самообслуговування;
- закріплення навичок самостійної
підтримки акуратного зовнішнього вигляду.
|
|||||||
Чергування:
- чергування по їдальні;
- чергування по групі;
- чергування в куточку природи;
- чергування по підготовці матеріалів до
заняття.
|
1,2,3,4
|
- закріплення навичок чергування по
їдальні;
- закріплення вміння самостійно
підтримувати порядок у групі;
- закріплення вміння самостійно
доглядати за кімнатними рослинами;
- закріплення навичок з підготовки
матеріалів до занять.
|
|||||||
Господарсько-побутова праця:
- допомогу вихователю в ремонті книг,
дидактичних посібників (підклеювання книг, коробок);
- догляд за іграшками, їх миття;
- прання лялькового одягу;
- участь у посадці квітів, в посіві
насіння в куточку природи;
- допомога співробітникам дитячого
садка: протирання пилу зі стільців, столів, заміна постільної білизни та ін.
|
1,2,3,4
|
- формування позитивного ставлення до
праці, трудових навичок, позитивного взаємини дитини з дорослим і
однолітками, виховання поваги до праці і людей праці; навчання виконанню
індивідуальних і колективних доручень; формування вміння розподіляти роботу з
допомогою вихователя.
|
|
||||||
Праця в природі:
- прибирання території;
- робота на городі;
- підмітання доріжок;
- збір сміття на ділянці;
-обробляння піску в пісочниці.
- колективна праця на ділянці по прибиранню території;
- робота на клумбах;
- робота на городі;
- підмітання доріжок;
- збір сміття на ділянці.
|
1,2
3,4
|
- виховувати працелюбність;
- закріплювати знання про зростання і розвитку рослин;
- виховувати бажання працювати;
- виховувати бажання працювати разом;
- виховувати позитивне ставлення до праці.
- вчити працювати спільно;
- формувати бажання працювати;
- закріплювати знання про зростання і
розвитку рослин;
- виховувати бажання працювати;
- виховувати бажання трудитися спільно.
|
|
||||||
среда, 30 января 2019 г.
Перспективне планування трудової діяльності
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий