Тема. миття іграшок
Різновид діяльності: господарсько-побутова
праця.
Програмовий зміст:
формувати у дітей навички
господарсько-побутової праці під час миття іграшок, навчати виконувати дії
чітко за вказівкою вихователя, допомагати товаришам, закріпити знання про
властивості води, мила, соди; виховувати охайність, старанність, бажання
працювати разом. обладнання: тепла вода, два тази, мило, сода, серветки з
тканини, лист від Мийдодира, фартухи для дітей. Попередня робота: прочитати
дітям оповідання «Мийдодир», розпові сти про властивості соди, закріпити
корисні якості господарського мила.
ХІД ЗАНЯТТЯ
До групи заходить листоноша
і повідомляє, що на цю адресу прийшов лист від грізного начальника умивальників
і командира мочалок.
— Діти, так хто ж нам
надіслав листа? (Мийдодір.) Зараз ми дізнаємося, що ж він хоче нам повідомити.
Читання листа. До мене, Повелителя чистоти,
дійшли чутки, що у вашій групі не все гаразд з іграшками. За увесь день на
іграшки сідає пил, а пил — це шкідливі мікроби, і коли малюк бере таку іграшку,
мікроби потрапляють до нього. І щоб не трапилось біди — іграшки терміново
потрібно помити. Я сподіваюсь, що ви виконаєте мій наказ
— Діти, ми зробимо так, як нам велів Мийдодір?
— А що нам для цього потрібно? Я загадаю вам
загадки, а ви мені підкажете. -Якщо руки наші в ваксі,
Якщо на ніс сіли клякси,
Хто тоді наш перший друг,
Змиє бруд з лиця і рук.
(Вода.)
-Гладке, запашне, миє чисто.
(Мило.)
Діти відгадують ці загадки.
— А чим корисні ці речі? (Вони нам допомагають
позбавитись від бруду.)
— А зараз ми будемо мити
іграшки.
У миску, де налита тепла вода, додаємо мило і
соду, а в іншій мисці, де чиста вода, іграшки будемо споліскувати. Але дітей
багато, і щоб всі виконували роботу, ми розподілимо обов’язки:
1. Я буду мити іграшки в мильно-содовому
розчині.
2. Перша група дітей споліскуватиме іграшки в
чистій воді.
3. Друга група витиратиме
іграшки серветками.
4. Третя група розставлятиме іграшки на місця.
Діти, що споліскують
іграшки, беруть фартухи.
Робота дітей і вихователя. Коли іграшки
розставлені по місцях, необхідно звернути увагу дітей на те, якими чистими
стали іграшки.
Підсумок
В и х о в а т е л ь. Діти, а ви не знаєте,
чому ми так швидко впоралися? (Тому, що працювали разом.)
— І на останок ми вивчимо прислів’я: «Дружно
працювали — втоми ми не знали».
— Діти, я сподіваюсь, що іграшки у нашій групі
завжди будуть чистими.
Комментариев нет:
Отправить комментарий