пятница, 22 марта 2019 г.

Заняття № 3. Тема: прибирання в ігрових зонах.





Заняття № 3
 тема. Прибирання в ігрових зонах
Різновид діяльності: господарсько-побутова праця. Програмовий зміст: продовжувати формувати вміння дітей протирати вологою та сухою ганчіркою іграшки, що підлягають вологій обробці — дерев’яні, металеві, пластмасові, будівельний матеріал, лялькові меблі і т. д. ; продовжувати формувати навички співпраці і взаємодопомоги; ознайомити з обов’язками бригадира; виховувати вміння працювати підгрупами, виконувати вказівки.

ХІД ЗАНЯТТЯ
 Діти заходять до групи: на килимку розкидані іграшки з різних ігрових зон. В и х о в а т е л ь.
 Що це діти?
 Що трапилося?
Хто ж це таке наробив, порозкидав та ще й забруднив усі наші іграшки. Тепер вони всі сплуталися.
 Як же нам їх зібрати?
А давайте ми розділимося на команди, і кожна команда збере іграшки з ігрової зони, яку собі обере. (Діти діляться на команди за бажанням.) А зараз ми оберемо бригадира кожної команди. Хто більше назве прислів’їв про працю, той і буде бригадиром.
- «Лінощі гірші за хворобу»;
-«Бджола мала, а й та працює»;
- «Любиш кататись, люби і саночки возить»;
- «Хочеш їсти калачі — не сиди на печі»;
- «Праця людину красить»;
- «Хочеш бути щасливим, рости працьовитим».
 В и х о в а т е л ь. Ну що ж, а тепер будемо збирати іграшки. А щоб нам було веселіше працювати, пограємо у гру.
 Гра «Чия команда швидше збере іграшки»
Під музику кожна команда збирає іграшки з обраної ігрової зони.
В и х о в а т е л ь. Діти, ви вже раніше прибирали в ігрових куточках — витирали і розкладали іграшки. Давайте подивимося, що зараз тут треба зробити.
 (Витерти лялькові меблі, будівельний матеріал, прибрати у гаражах для машин.)
 В и х о в а т е л ь. Підготуйтеся до праці. (Діти засукують рукава, одягають фартухи.) Бригадир призначає, кому принести ванночки, хто наллє воду в ванночки, хто візьме ганчірки. Потім визначає, хто які іграшки витиратиме.
Під час виконання дошкільниками завдання вихователь бере собі ту частину роботи, яку не може доручити дітям: витирає верхні полиці у шафі, стелажі. Контролює поведінку дітей. Звертає увагу не тільки на дбайливість дітей, а й на характер взаємодії: як вони звертаються одне до одного, чи допомагають товаришам. За необхідності підтримує справедливі вимоги головного. Підсумок
 В и х о в а т е л ь. Ось і закінчили ми роботу, а тепер кожен оцінить свою працю.
 Дидактична гра «Склади розповідь»
Працювали діточки день при дні,
 Прибирали іграшки всі свої.
Добрий настрій поруч із ними біг,
 Він дбайливим діточкам
 Допоміг!


Комментариев нет:

Отправить комментарий