Заняття № 3
тема. Прибирання в ігрових зонах
Різновид діяльності:
господарсько-побутова праця. Програмовий зміст: продовжувати формувати вміння
дітей протирати вологою та сухою ганчіркою іграшки, що підлягають вологій
обробці — дерев’яні, металеві, пластмасові, будівельний матеріал, лялькові
меблі і т. д. ; продовжувати формувати навички співпраці і взаємодопомоги;
ознайомити з обов’язками бригадира; виховувати вміння працювати підгрупами,
виконувати вказівки.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Діти заходять до групи: на килимку розкидані
іграшки з різних ігрових зон. В и х о в а т е л ь.
Що це діти?
Що трапилося?
Хто ж це таке наробив,
порозкидав та ще й забруднив усі наші іграшки. Тепер вони всі сплуталися.
Як же нам їх зібрати?
А давайте ми розділимося на
команди, і кожна команда збере іграшки з ігрової зони, яку собі обере. (Діти
діляться на команди за бажанням.) А зараз ми оберемо бригадира кожної команди.
Хто більше назве прислів’їв про працю, той і буде бригадиром.
- «Лінощі гірші за хворобу»;
-«Бджола мала, а й та працює»;
- «Любиш кататись, люби і
саночки возить»;
- «Хочеш їсти калачі — не
сиди на печі»;
- «Праця людину красить»;
- «Хочеш бути щасливим,
рости працьовитим».
В и х о в а т е л ь. Ну що ж, а тепер будемо
збирати іграшки. А щоб нам було веселіше працювати, пограємо у гру.
Гра «Чия команда швидше збере іграшки»
Під музику кожна команда
збирає іграшки з обраної ігрової зони.
В и х о в а т е л ь. Діти,
ви вже раніше прибирали в ігрових куточках — витирали і розкладали іграшки.
Давайте подивимося, що зараз тут треба зробити.
(Витерти лялькові меблі, будівельний матеріал,
прибрати у гаражах для машин.)
В и х о в а т е л ь. Підготуйтеся до праці.
(Діти засукують рукава, одягають фартухи.) Бригадир призначає, кому принести
ванночки, хто наллє воду в ванночки, хто візьме ганчірки. Потім визначає, хто
які іграшки витиратиме.
Під час виконання
дошкільниками завдання вихователь бере собі ту частину роботи, яку не може
доручити дітям: витирає верхні полиці у шафі, стелажі. Контролює поведінку
дітей. Звертає увагу не тільки на дбайливість дітей, а й на характер взаємодії:
як вони звертаються одне до одного, чи допомагають товаришам. За необхідності
підтримує справедливі вимоги головного. Підсумок
В и х о в а т е л ь. Ось і закінчили ми
роботу, а тепер кожен оцінить свою працю.
Дидактична гра «Склади розповідь»
Працювали діточки день при
дні,
Прибирали іграшки всі свої.
Добрий настрій поруч із ними
біг,
Він дбайливим діточкам
Допоміг!
Комментариев нет:
Отправить комментарий