Тема. Маленькі господарі
Різновид діяльності:
господарсько-побутова праця.
Програмовий зміст:
продовжувати навчати дітей самостійно
застеляти і розстеляти ліжко; формувати уявлення про господарсько-побутову
працю; розвивати вміння чергувати по їдальні, в куточку природи; закріплювати
вміння бачити безлад у групі; самостійно прибирати у групі; виховувати любов до
праці, бажання працювати та допомагати дорослим. матеріал: ігрові зони групи,
кошеня (іграшка); сюжетні картинки, спальна кімната.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Діти заходять до групи.
В и х о в а т е л ь. Діти,
ви чимось здивовані? Чим? Бесіда за побаченим
— Так, дійсно в групі безлад. Ще й сліди
чиїсь? Це ви шкоду зробили? Ні? — Як ви гадаєте, хто міг наслідити і все це
розкидати?
— Чи подобається вам така група?
— Чому ні? — А що ж робити?
— А чому ви повинні прибирати, ви ж не
розкидали?
— Коли ви граєтесь у групі, на вулиці, часто
можна почути: «Я тут не грався, я прибирати не буду!» Який вихід із такої
ситуації? Кому ще потрібно допомагати? Дидактична гра «Кому потрібна допомога?»
Діти за сюжетними картинками визначають, кому потрібна допомога.
Вихователь.
Як потрібно поприбирати у
групі?
Скільки у нас ігрових зон?
Скільки потрібно підгруп? Чому?
Як розділитися на підгрупи?
Діти діляться на 6 підгруп.
Д і т и.
Раз, два, три — працювати
любим ми! Діти прибирають ігрові зони. Бесіда за побаченим
Як змінилася група? Чому на
акуратну, охайну групу приємніше дивиться? А хто підтримує чистоту всієї групи?
— Як ви допомагаєте Валентині Анатоліївні?
Як ви допомагаєте мені? Повторення обов’язків
чергових.
Дидактична гра «Так чи ні»
Фізкультвилинка
В групі хтось походив
— Дуже-дуже наслідив.
Скрізь його ми пошукаєм,
Під столи позаглядаєм,
Раз — присіли, подивились,
Два — устали, удивились.
Ми побачили сліди —
В спальню нас вони вели.
Діти заходять до спальні. Бесіда за побаченим
— А що трапилося з нашими ліжечками? Прямо, як
у казці, на них хтось лежав. Ви нічого не чуєте? Так, це ж маленьке кошеня
(можна взяти справжню домашню кішку, або іграшку).
— Воно просить вибачення, кошенятко погралось,
а іграшки на місце не поклало, захотіло спати. На всіх ліжечках полежало, а
заправити їх не змогло.
— Діти, що робити з кошеням? Дати йому ім’я?
Яке? Залишити в групі? Навіщо? Чому ви можете його навчити?
— Перш за все застелити ліжко.
— Яка білизна є на ваших
ліжках? Щоб розстелити ліжко, що ви спочатку робите? Куди ви вішаєте накидку з
подушки? Куди кладете подушку? Чому не можна її класти на чуже ліжко чи
підлогу? Як розстелити простирадло? А може його зняти і на підлозі згорнути,
так зручніше буде. Чому ні? Куди покладете покривало? В якій послідовності
застеляємо ліжка? Як правильно застелити простирадло? Як поставимо подушку?
Приберіть, будь ласка своє ліжко. Діти застеляють свої ліжка.
Підсумок
Вихователь. Молодці, діти,
здається, котик вже вміє прибирати ліжечко. А тепер можна і погратися. Які ігри
ви запропонуєте котикові? Не забувайте показувати котику тільки гарний приклад.
Комментариев нет:
Отправить комментарий